advert

Jun 3, 2009

BabyIbu Giveaway: leanalittleshop.com

::Bismillah::

Kali ni Ibu nk cube nasib dlm contest yg di anjurkan oleh Baby Ibu


Contest ini ditaja oleh leanalittleshop.com. .website ni banyak menyediakan educational toys untuk baby dan juga toddler..ada cloth book, ada puzzle, ada wooden toys..kira macam-macam la ada..
Contest ini akan bermula mulai 4 Mei 2009 dan akan berakhir pada 30 Mei 2009.. tp Sekarang telah dilanjutkan sehingga 9 June.. alhamdulillah, sib baik sempat join sebelum tarikh tutup.. hehe...

Syarat2nya adalah seperti berikut:
- Add BabyIbu di blogroll/bloglist anda. (sy da add dlm http://syahnur-links.blogspot.com/)
- Membuat review mengenai contest ini diblog anda dengan tajuk BabyIbu Giveaway: leanalittleshop.com (jangan lupa link balik ke entri ini).
- Dalam entri anda, ceritakan mengenai leanalittleshop.com. Boleh tambah gambar atau sebagainya mengikut kreativiti anda. Entri boleh dalam English atau Malay.
- Dalam entri itu pastikan anda mention dan link ke BabyIbu dan leanalittleshop.com (no link back will be disqualified).
- Bila dah siap, tinggalkan komen di entri ini beserta dengan email address.
- Pemenang akan dipilih secara random (ya..ini bermakna sesiapa saja boleh menang..walaupun tak pandai mengarang..:P)Apakah hadiah yang menanti anda?

Terdapat dua pemenang bertuah yang akan dipilih...hadiahnya ialah...

Wonderworld Baby Rattle - Hexi Twist

leanalittleshop.com merupakan educational toy's store for babies, toddlers & preschoolers. Bnyk toys2 yg cantik2 & menarik & yg penting, blh educate IQ anak2 kite.. hmm best kan?? antara product2 yg ade adalah, Wooden puzzle, E.V.A. puzzle, Baby Edu toys, Wooden toys, Storage solutions & banyak lagi.. ape tunggu lagi jom shopping kat leanalittleshop.com skrg jugak! slamat bershopping...

2 comments:

just leave your comment here.. jgn malu2 k! i luv comments!