advert

Sep 21, 2010

kisah nasuha & raya....

::Bismillah::

anak2 saya baru berumur 3.5thn (TWINS) n 2thn (NASUHA)... agak2 mereka ni paham ke konsep beraya?...

yg nasuha mmg x paham ape2 la, sepanjang raya dia demam n batuk yg teruk, alhamdulillah, hari ni batuk dia da x kedengaran, so raya bg nasuha adalah hari utk berkepit dgn ibu dan ayah shj... w/pun nasuha x sihat dr raya pertama lg, tp tetap ade pose2 special dari nasuha...

nasuha n en.ayah masa malam sebelum raya.. dok kat tgga je tgk org main bunge api..

nasuha @ 2nd day raya.. hepi kejap je ni... wearing corset dress from SyahNur collections

tp kebanyakan gmbr2 nasuha adalah gmbr2 dia bad mood... huhu.. so, raya thn ni bukanlah raya yg penuh bermakna bg anak ibu yg bernama NASUHA...
 nasuha @3rd day raya... tgk la muke dia yg bad mood tu.. wearing play dress from SyahNur collections

utk kisah twins beraya pulak, akan diceritakan pd next entry k!
any inquiries, email syahnur_collections@yahoo.com

2 comments:

  1. kalau tak silap nasuha dulu gebu kan..skrg dah kurus sikit.diet ye maknya

    ReplyDelete

just leave your comment here.. jgn malu2 k! i luv comments!